torsdag den 5. juni 2014

You & Me Series

Idag deltager ældstebarnet og jeg i sy serien You & Me hos Jenya med bloggen While She Was Sleeping. Til anledningen har jeg syet stribede shorts til Luna. Mønstret er sponseret af Onion og har nr. 4028. Mønstret er egentlig beregnet til fast stof, men Lunas udgave er syet af stribet interlock fra Stofdepotet. Mønstret er ret rummeligt - som det ses strammer str. small på ingen måder den unge dame. Ifølge Luna er de løse på den helt rigtige måde! Den unge dames knapt så unge mor har fået (endnu) en maxi kjole efter eget design i stribet viscosejersey fra Stofdepotet.

Today this young lady and I are participating in the sweet You & Me Series hosted by Jenya/While She Was Sleeping, where you can read more about us and our stripes!

Højdemæssigt er jeg sluppet ret heldigt - eller Luna mindre heldigt - fra dette første billede. Reelt er højde forskellen på Luna og jeg vist efterhånden indskrumpet til 1 cm....men jeg nyder da de ekstra 4 cm dette billede snyder mig til :-). Til gengæld kan hun så fryde sig over den væsentlig mindre næse. Uden snyd!








28 kommentarer:

  1. I er da et ualmindeligt kønt og skønt par ♥ !

    SvarSlet
  2. you both look adorable in those b&w outfits!

    SvarSlet
  3. Ih altså, hvor får du alle de ekstra timer i døgnet fra til at være med i alle de spændende serier? Det er de skønneste ting, du laver :-)

    Og forresten, kan du evt gøre det muligt at kommentere med navn/webadresse? Ville gerne kunne kommentere via min nye blog, men er åbenbart nødt til at bruge min Google-profil....
    Kh Judith

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Judith. Lad mig bare sige at oprydning er nedprioriteret i mit hjem :-). Jeg skal nok lige få set på kommentar feltet.

      Slet
  4. you're both beautiful!! i love the stripes - how fun to have a mother-daughter photoshoot too. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks Kristin - and a mother/teen photoshoot does not happen very often, so I really enjoyed it :-)

      Slet
  5. Wauv I ser godt ud. Lækre striber til både kjole og shorts!

    SvarSlet
  6. Oh, you look gorgeous together! Stripes rock!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks my friend - stripes are the best :-)

      Slet
  7. Lækre outfitt, I ser skønne ud begge to... ;o)

    SvarSlet
  8. Hvor er I fine begge to:)
    Er vild med din maxi kjole.

    SvarSlet
  9. I er da bare for lækre i striber. De shorts er lige mig.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Luna er også virkelig glad for dem. Ville ønske mine lår var glad for shorts :-)

      Slet
  10. Flotte outfits begge to. Totalt smarte shorts

    SvarSlet
  11. Nice outfits - og nu fik jeg da endnu mere lyst til at sy den kjole, som jeg lige mangler at tegne mønsteret af på :-D

    SvarSlet
  12. Pæææænt! Du ser skide godt ud i maxi'er. Hvilken type stof er interlock?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Pernille. Interlock er 'flad' som alm single jersey og meget blød. Retstrikket på begge sider. Ikke så elastisk som fx rib men mere elastisk en alm bomuldsjersey. Godt til tee's og børnetøj (bodyer, bukser mm)

      Slet
    2. Perfekt! Tusind tak. Jeg har været i tvivl om den var elastisk, men nu kan jeg da bare bestille løs til t-shirts og kjoler.

      Slet
    3. Prøv at bestille lidt og se/føl hvad du synes om det :-)

      Slet