mandag den 9. september 2013

Lidt flere af de lange...

Den her fik min yndlings (og eneste) lillesøster i fødselsdagsgave. Hun ser blændende diva-agtig ud i kjolen. Så meget husker jeg alligevel fra den våde aften, hun fik den....

Kjolen er eget design og stoffet har jeg fundet her


Den her fine, melerede sag er til vores yndlings-Eva. Verdens Bedste Barnepige!!
Stoffet har jeg fundet her hos Stofdillen. Jeg har også hamstret, så jeg selv kan få en kjole i dette stof. Jeg er fuldstændig VILD med Rikkes shop - man kan simpelthen få de fedeste stoffer der!! Jeg har flere metervarer liggende, der bare venter på tid...


Der går 2 meter stof/150 cm bredde til sådan en maxi sag her.

 More maxi dresses. One for my beautiful little sister and one for the best babysitter EVER!!!!

11 kommentarer:

  1. Laver du sådan nogen på bestilling?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tja, tjo - det er ikke så ofte at jeg ligger inde med så meget stof, at jeg kan gøre det...men, send mig en mail - da kan vi da sludre om det :-)

      Slet
  2. For søren altså! De er bare så flot begge to. Blev nødt til at købe lidt af viscose-jersyen fra Stofdillen - men sig mig - har du købt næsten det hele? ;-) Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Nope - jeg har kun købt til 2 kjoler...og nu er det slut, kan jeg se. Øv...

      Slet
  3. De er så fede.... Hvis de på nogen måde fjorde noget godt for min krop, havde jeg også fluks syet en stak af dem!

    SvarSlet
  4. Den er bare sindssygt fed den model :) Og sikke noget skønt stof...

    SvarSlet
  5. Nøj, hvor er de flotte!! Det er da et fedt mønster, jeg skal have fundet mig et kjolemønster, så jeg bare kan sy meter efter meter.
    Tak for dejlig inspiration, som gir' lyst til selv at gå i gang.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  6. Virkelig flotte kjoler, og jeg har og måttet handle hos Rikke. Hun har virkelig mange flotte stoffer :)

    Ellers, flott blogg og masse inspirasjon! Takk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :-). Ja, Rikkes stoffer er svært vanedannende ;-)

      Slet