tirsdag den 15. februar 2011

Be a Hero!!!

Sådan lyder opfordringen på båndet, der pryder fætter Arturs bløde bukser. Har din søn ikke planer om en metier som Tegneserie Superhelt, hvad så med en karriere som prof. (bord)fodboldspiller....det er ikke nødvendigvis et krav, at han er talentfuld - bare han kan løbe hurtigt. Se bare på Dennis Rommedahl - han klarer sig da meget godt ;-). Arh, okay - han er også heldig at levere noget godt engang imellem.

Hmmm - måske jeg skulle ha' pyntet Johannes' bukser med guitarer fremfor fodboldspillere?! Hvis han (udover udseendet) slægter sit fædrene ophav bare en lille smule på, så foretrækker han nok en bas fremfor en bold!

Jeg vil forøvrigt snarligt lave et par tutorials her på bloggen. Vi skal presse og titte, ja vi skal. Stay tuned.



2 kommentarer:

  1. Så stilig bukse!!!
    Den lilla under var knall flott, lilla og gult var virkelig lekkert.
    Du inspirerer!!!

    SvarSlet
  2. det heltebånd bandede jeg gevaldigt over sidste år, min søn havde bestilt helte shorst, ved en fejl(eller pga søvnmangel) huskede jeg hans ønske som rumbånd...

    så jeg måtte lede efter nyt gult stof og lave fine shorts med heltebåndet, og de andre shorst blev raserve shorst i BH

    SvarSlet