tirsdag den 22. februar 2011

Fancy Pants 2.0

Igen og igen og....

Fru Christensen er så begejstret for sine fancy pants, at hun har ønsket sig endnu et par. Here goes....årh, hvor er det altså hyggeligt at sidde og dimse med sådan en lille bitte baby str. 36. Jeg har indtil videre undladt elastik forneden i bukserne - nu skal jeg lige ha' overbevist modtageren om at bukserne skal forblive elastikløse. Måske med et lille opsmøg....eller som vi siger heroppe: 'De skal bare brattes op'!! :-)




14 kommentarer:

  1. Hi hi "brattes op" det er bare noget man hører for lidt herover Ü
    skoene skaver og høk dig lige er ligeledes bemærkninger der ikke sige så tit Ü
    Lækre bukser i øvrigt, som altid

    SvarSlet
  2. Tak, piger...

    *rotflmao*, Maria - ordekvilibrister, det er hvad vi er heroppe!!!

    SvarSlet
  3. WAUW......
    Er det nogen du sælger af?

    SvarSlet
  4. Nej, ikke som sådan, Louise - jeg har desværre ikke tiden til at sy på bestilling...det bli'r kun lige til de nærmeste venner og familie....og så en sjælden gang imellem ligger jeg lidt til salg på bloggen.

    SvarSlet
  5. Ihh hvor er de skønne- hvor ville jeg ønske at være ejer sådanne et par;0)))Elin

    SvarSlet
  6. Skulle du på et tidspunkt få tid til at sy et par du vil sælge må du love du siger til :-) Meget gerne via en kommentar hos mig.

    SvarSlet
  7. Du kan bare et eller andet med bukser!!
    Jeg prøvede at gøre dig kunsten efter sidst du viste et par her på siden. men jeg har ramt helt ved siden af dine er meget mere 70'er og modige. men jeg prøver igen!!!!

    Super flotte bukser!!

    SvarSlet
  8. Lækre bukser...brattes op! ja, der gik mange mange år før jeg fik lært alle de forskellige talemåder der findes heromkring!

    SvarSlet
  9. Mållös av beundran att någon kan sy något så snyggt! Jag gillar de bruna bättre men dessa lila byxor är ju väldigt snygga också! Du syr makalöst fina kläder! :-) Ha en trevlig kväll!

    SvarSlet
  10. De er da superflotte!
    Kan godt lide at "knaphullerne" i linningen sidder med lidt længere afstand end hvad jeg plejer. Jeg har jo også puttet elastik i mine - er da helt sikkert blevet inspireret til at "bratte op".
    Som altid fedt at kigge omkring hos dig :-)
    God aften !

    SvarSlet
  11. de var fantastiske som vanlig! Elsker fargen, og den lille detaljen med lommene!

    SvarSlet