tirsdag den 8. februar 2011

Nu med indhold!!

The coat, that is! Her gik I nok lige og troede, at mine jakker kun kunne passe giner og terrassefliser - men faktisk kan de også bruges til Wilmaer og andre små poder.

Tadaaa - påfuglejakke, nu med lynlås og barn. 'Du får en prinsessekiks med lyserød glasur - okay, en piratkiks, så - eller 2 kiks, hvis du og dine strømpefødder stiller Jer ud i regnen nu, så mor kan ta' fine billeder til sin blog'. Røv-mor.

 Striking a pose....

 'Se, min neglelak passer til jakken'

23 kommentarer:

  1. Du er virkelig den ÜBERCOOLESTE jakke/tøjmager jeg kender :) :) :) HOLD DA KÆÆÆFT den er flot :)

    SvarSlet
  2. Nu rødmer jeg helt, Christina. Tusind tak....er det så okay at jeg udnytter mit dejlige barn på det groveste ;-)??

    kram

    SvarSlet
  3. Smuk smuk smuk!!
    Elsker dine kreationer.. Og helt okay med bestikkelse af børn;)

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare helt fantastisk ;O)

    SvarSlet
  5. Nøøiii hvor er Wilam drøn charmerende og jakken er jo creme de la creme!!!
    Udnyttelse,ja da! ellers kunne vi jo slet ikke nyde de skønne billeder.

    SvarSlet
  6. lækker, lækker, lækker:-)
    helt ok at bestikke sit barn engang imellem;-)

    SvarSlet
  7. super sød jakke med et sød indhold :)

    SvarSlet
  8. Det er bare den lækreste jakke du har kreeret!

    Og med indhold er den jo endu smukkere:)

    SvarSlet
  9. WAUUU! Hvor er den dog FLOT! Og Wilma er så smuk - og ja da, det er ok at lokke med lækkerier efter udført arbejde ;)

    SvarSlet
  10. Fin jakke! Hvad med kjolen der titter ud under den, den skal vi da også se:)

    SvarSlet
  11. for en skjønn modell, hun er virkelig flink:D
    Og super lekker jakke

    SvarSlet
  12. Hvor er den "bare" SÅ FED Trine :o)

    KH Anette

    SvarSlet
  13. Det var bland det sötaste jag har sett! Både jackan och prinsessan som provar den!!!

    SvarSlet
  14. N y d e l i g!! Det er en fantastisk inspirasjon å få komme inn her til deg og titte :)

    SvarSlet
  15. Super lækker jakke, jeg er helt vild med den krafig lilla farve på fløjlen.

    Visse-vasse lidt bestikkelse skader vel ikke en enkelt gang - jeg er sikker på Wilma er glad for sit nye über cool jakke regnvejr og strømpefødder eller ej ;)

    SvarSlet
  16. Jeg bliver simpelthen i så godt humør af dine farverige kreationer. Jakken er super fed!

    Bestikkelse er altid godt når bare målet helliger midlet. ;o)

    SvarSlet
  17. Den klæder hende slet ikke - ville være meget bedre på min Lucca ;-)
    Aj, den er simpelthen fantastisk, intet mindre. Du må da sælge ud af dem...

    SvarSlet
  18. Så overlækker med overlækker på er den, ja også den bestukne model :-)

    SvarSlet
  19. it is soo adorable and i love the little daisies on the hood

    SvarSlet
  20. Veldig veldig veldig veldig fin.

    SvarSlet
  21. hold kæft hvor er den fed -gid at jeg havde en datter... for kan nok ikke være bekendt at putte sønnike i den...

    SvarSlet
  22. FANTASTISK jakke!! virkelig skøn! gad godt at have dine evner..

    SvarSlet