onsdag den 16. februar 2011

1 kjole til salg. Er du til vinger eller balloner??

Decisions, decisions!!

Årh, jeg er sgu indimellem så vægelsindet, men så længe jeg formår at vende det til noget positivt og produktivt, så går det nok. En med vinge-ærmer og en med ballon-ærmer, det er hvad min trofaste tjener og jeg har produceret det sidste døgns tid, da vi ikke kunne beslutte os for, hvilken af varianterne, vi bedste kunne lide.

Begge er 60er korte og lynes bagpå - og begge er str. sådan ca. 4. Den grønne med ballon har grøn lynlås - og prøv så at gætte, hvilken farve lynlås, der pryder den lyserøde??!! Tæt på - den er hot pink (da jeg ikke havde en 'rigtig' lyserød lynlås.)

Hensigten var at lave 3/4-ærmer på den med balloner - men jeg ved faktisk ikke, om de er blevet lange i stedet. Min mini-model er just taget på mini-ferie hos Bedste og Bedstefar, så jeg kan ikke engang bestikke hende til at prøve kjolen.

Nå, men - de altså begge til salg, så giv lyd hvis det frister.

(BALLONEN ER FLØJET, NU KUN VINGERNE TILBAGE)





16 kommentarer:

  1. Du lager fantastisk fine kjoler!!!
    Jeg sikler ;)

    SvarSlet
  2. Helt klart ballon-lange til vinteren og små fine vinger om sommeren !
    De er begge skønne... men desværre for store eller for små for mine tøser Ü

    SvarSlet
  3. Skønne, skønne kjoler, gid min 11½ årige pige var 3 igen, så havde jeg slået til med det sammen.
    skøn stil du har.

    stine:)

    SvarSlet
  4. Er de str. 3 år og hvad koster de?
    KH Mia

    SvarSlet
  5. De er begge str. ca. 4 og koster 325 + porto

    kh

    SvarSlet
  6. De er præcis lige skønne, så jeg kan godt forstå at du var nødt til at købe en af hver... ;o)

    SvarSlet
  7. Jeg nøjes nu med at sy dem, Maiken :-), men tak.

    SvarSlet
  8. Jeg er helt klart til begge dele - de da så fine, begge to!

    SvarSlet
  9. Wow, hvor du go'!

    De er virkelig flotte.
    - Og den med "vinger" er da bare for cute ;)

    SvarSlet
  10. Åhhh - de var jo helt nydelige begge to!! Jeg er betatt!

    SvarSlet
  11. Fy søren så nydelige klær du syr! Er imponert.

    SvarSlet
  12. Heyy så utrulig stilig og Orginalt da!!!!! <3

    SvarSlet
  13. those prints are really nice

    SvarSlet
  14. Hvor jeg dog bare sværmer for dine kjoler - kunne det tænkes at der kommer nogle i str. 6-7 år?

    V.H

    Line

    SvarSlet