søndag den 13. februar 2011

Desperate Housewives & The City: Rock Bitches in disguise.

Sidst på måneden drager 4 (provinsielle) Desperate Husmødre mod Cph. Jeg får lov at tilbringe et døgns tid med 3 af mine yndlings-mennesker. Vi skal nyde hinandens selskab, go' mad og ikke mindst lækker musik!!!

Jeg er ved at klargøre kostumerne til dette clash!!

Dette er kjolen 'for my favorite Red-Head, Miranda' (i daglig tale bare Maiken). Planen er vist at spice den yderligere op med et rødt skinny belt og røde strømpebukser - og så et par Lola Ramona sko.





Samanthas outfit fik vi vist styr på igår, ikke sandt Tanja :-)? Så mangler vi Charlotte, hende der står mit hjerte aller nærest - skal du monstro forkæles med lidt nyt, eller finder du noget i dit walk-in-closet, lillesøster?

Trine - aka Carrie, the one with the big nose and the many dresses - and even more shoes - burde nok kunne genbruge. Naaaaah, selvfølgelig skal jeg da ha' en ny kjole til anledningen.

Og så til anledningen. Disse 4 pæne husmødre i deres fine kjoler kommer angiveligt til at skille sig lidt ud, når de mandag den 28. februar headbanger sig gennem en aften med sexede Skin og resten af Skunk Anansie!!! Fåååååååårk, det bli'r så fedt.

Man skal som bekendt ikke nødvendigvis skue hunden på hårene - ingen tvivl om at vi er 4 rendyrkede rock-bitches.

Collini Out...

9 kommentarer:

  1. Ahh hvor fin den er!! Elsker kjolene dine - og de mange tøffe sko på bloggen din! Håper dere får en fin kveld!

    SvarSlet
  2. Tak, og du må også ha' en dejlig aften, GNIST :-)

    SvarSlet
  3. Ja tak - hold da kæft den kjole er fed! Du er skide hamrende dygtig.. altså undskyld mit sprog, men det giver jeg dig SGU! Kram fra C

    SvarSlet
  4. Det lyder som et dejligt arrangement... Er vel det man kan kalde: Lidt misundelig!
    Håber at virkeligheden i overflod står mål med forventningerne!

    God søndag!

    SvarSlet
  5. Super Cool med sådan en flok Rock-bitches all dressed up Ü
    Jeg glæder mig da for vildt til at se et billede af jer alle fire i jeres outfits !
    Rigtig god tur !

    SvarSlet
  6. Ej, du må da efterhånden have den mest fantastiske garderobe!!
    Du laver simpelthen så lækre kjoler:)

    SvarSlet
  7. Er jeg ikke bare heldig!? Den er simpelthen så fiiiiin, smukke. Glæder mig til at indtage Cph. med jer :-)

    SvarSlet