mandag den 3. oktober 2011

'Fordi du kun bli'r 8 én gang....

....har vi arrangeret en lille kom-sammen for dig i Rebild Bakker.....det bli'r bare os - og et par tusind andre!!'

Hvad mere kan en 8 årig knægt ønske sig end at blive fejret af sine kære i 'Barda-World'. Rollespilshelte og skurke var samlet i bakkerne til blodige slag. Den varme oktoberdag indbød til bare maver og shorts. Scenariet var helt perfekt. Vi var alle blæst bagover af begejstring; opsætningen var langt større og flottere end ventet. Ganske enkelt imponerende.... og så lige et smut omkring Burgerking for at afslutte en perfekt fødselsdag.

Albert var dog lidt betænkelig, da han gik til ro på sin sidste dag som 7 årig - for det havde været så fedt at være 7....og han var ikke sikker på at 8 kunne blive lige så god. Han måtte dog indrømme, at 8 startede pretty sweet.

Orker og elverprinsesser...('Mor, er jeg stadig en hævnerprinsesse imorgen? 'Øhm, Wilma, du er en elverprinsesse'. 'Nå, det er ligemeget - bare jeg er ond!!')

Idag har vi så kunnet fejre den 8 åriges nu 31 årige far. Her i huset har vi 4 fødselsdage indenfor en måned.


















8 kommentarer:

  1. Det ligner en rigtig skøn 8 års dag. Tillykke med ham. Min søn var også til Barda træf lørdag så måske har I krydset klinger?

    SvarSlet
  2. Tak tak. Klinger har vi nok ikke krydset eftersom det var igår, søndag, vi kæmpede vores kampe:-)

    SvarSlet
  3. Sikken fantastisk fødselsdag, som blev fejret med maner!
    Skønne billeder :0)

    SvarSlet
  4. Fedt fedt fedt!!
    Hold nu kæft, hvor har du altså bare nogle labre unger, Trine ;o)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  5. Jeg får helt ondt i maven af at grine over det første billede! Trine, for helv... :-D

    SvarSlet
  6. Tillykke med ham! Skønne unger - tænk at du fik teenageren med til dette! Og jeg tænker at jeg har for få masker at bærer til lækre kjoler (ikke at du ikke er skøn at sku uden maske, men alligvel!!)

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med ham! Hvor ser det bare ud til at I har haft en skøn dag :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  8. Jeg spottede jer godt inde i samarbejde-tromme-teltet ;)

    Det var et fantastisk arrangement, til trods for at orkerne var lidt for uhyggelige, indtil Lillen fandt ud af at det bare var masker.

    SvarSlet