fredag den 28. oktober 2011

Zebra unge

Zebrastribede chinos. Denne gang med læg, der vender den rigtige vej. Den faste linning på forstykket er undladt i denne ombæring og er erstattet med elastik hele vejen rundt i taljen. Udgaven her har lidt mere hængerøv end forgængeren - og er lidt smallere i modellen....og så er buksen pimpet med bånd og knap.

Pretty cool zebra - især når man få lov at låne storebrorens tee

Stof fra Stof2000 (men AAARRRGHHH!!! jeg kan ikke finde det på deres hjemmeside mere), mønstret er hjemmegjort





Go fish!


15 kommentarer:

  1. Åh, men altså, Trine... Først en skøn, smuk zebraunge - og så guldfiskene, igen-igen... Suk!

    SvarSlet
  2. Så skønne kreationer - og hvor ser tøsen bare sej ud!! :-)

    SvarSlet
  3. Er så vild med zebra-striberne og fiskene...lækkert!

    SvarSlet
  4. Det er vist den smukkeste zebra jeg har set!

    SvarSlet
  5. Tak, Signe. Ja, Jeg bli'r sgu heller aldrig træt af de fisk....

    Bebe, zebraer er nu officielt coole...

    Enig, strikkeStine

    SvarSlet
  6. smart detalje med den der knap

    SvarSlet
  7. Hvis bare min Alma ville gå med bukser!
    Det er så cool de zebra chinos

    SvarSlet
  8. Du har altså sådan nogle Mega velklædte børn :)

    Måske du har en der kan passe min give-away, noget lækker fra Hollys?
    www.vegafashionmom.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Hvor KUUUL!!!!!! :D minte om meg selv da jeg var liten :D

    SvarSlet
  10. Seje bukser og sej tøs :-) Tak fordi, du er blevet fast læser hos mig. Det er jeg rigtig glad for :-) Og du har da helt sikkert også en blog, jeg er nødt til at følge med i. Kh. Mette

    SvarSlet
  11. Tak, Vega og Susi

    også et tak til dig, Mette - og velkommen til :-)

    SvarSlet