søndag den 16. oktober 2011

En hel halv fødselsdagsgave.

Vi var til fødselsdag hos min søster og niece igår....og fandme om ikke jeg kommer afsted uden halvdelen af Sidses gave. Eller dvs, den egentlige fødselsdagsgave fik hun - men jeg havde en lille ekstra surprise i ærmet, og den ligger altså fortsat herhjemme. Bæ. 'Kan du huske det gamle gardin, du fandt i Genneren  sidste år, søs - det er nu en kjole til mit spisebord. Egentlig var kjolen til dig, men den var så pæn til mit bord'....nå, hun må få den næste gang vi ses.

Jeg er ret spændt på om gardinet passer hende. Str. er sådan lidt på gefühl - og det samme gør sig gældende for mønsteret. Kjolen har dybe lommer og et læg foran. Ganske plain bag til.




En ægte fødselsdagsgave hittede - en grøn nederdel og et armbånd fra Lonni Birch.


1 kommentar:

  1. Godt gardin!! Jeg er vild med printet - håber da den passer!!

    SvarSlet