mandag den 24. oktober 2011

Nederdel i 'voksen-str'.

Indtil nu har jeg kun syet disse nederdele i 'tøse-str.', I ved 34, 36, 38 og et par halvvoksne 40'ere. Tadaa - sådan ser den ud, når den bli'r blæst op i en str. L/42...og jeg trækker kun maven ganske lidt ind. Det gør slet ikke, som frygtet, så ondt i øjnene at se mig selv i denne. Nederdelen her er afsat til anden numse, men nu er jeg da blevet overbevist om, at jeg selv skal ha' en. Overvejer en blå - en for mig næsten uprøvet farve. Jeg kunne også bare ta' den sikre grønne. Jeg er dybt afhængig af grøn for tiden.

Jeg har en smule af denne grå fløjl tilbage, så her kommer et tilbud af de sjældne fra min side - tilbudet om en customsyet grå nederdel. Jeg tror kun, jeg har stof til en enkelt nederdel, så det er først til mølle.



16 kommentarer:

  1. haps det vil jeg gerne have

    SvarSlet
  2. altså nu skulle jeg jo bare være superhurtig :-) Men jeg vil vildt gerne have en custommade nederdel :-)

    SvarSlet
  3. Du er sgu hurtig, Lotz. Sender dig lige en mail.

    kh

    SvarSlet
  4. Er det dit eget mønster?? For sådan en må jeg jo så selv sy, når nu Lotz var så forbandet hurtig...Ser ud som noget man måske godt kunne bikse sammen med lidt hjælp:-)

    SvarSlet
  5. Yes, mam - eget mønster....jeg kan måske lokkes til at sy en mere, jeg er i nederdel-mode for tiden. Det kan dog ikke blive denne grå.

    Du kan prøve at smide mig en mail

    kh

    SvarSlet
  6. Tak for det tillokkende bud...er dog faktisk mere interesseret i dit mønster - selv om det måske anses for fabrikshemmelighed...er der vidde i dit "skørt" eller er det "bare" lige op og ned...måske ville du lave en DIY af Lotz-nedelssyningen?? Er bare så vild med dine nederdele...

    SvarSlet
  7. Mønstret holder jeg for mig selv, beklager :-)

    SvarSlet
  8. Jeg er Så glad for min,den hænger på mig hle tiden. Hvor er den også flot i grå :-)

    SvarSlet
  9. Forstår godt du holder dette labre design tæt til kroppen! Den er også mega fed!

    SvarSlet
  10. Hvor ser du godt ud i den nederdel, du skal da helt klart have en selv!
    Og jeg er vild med din frisure!

    SvarSlet
  11. hvor er du fin, totalt lækkert stof.

    ha en skøøøn mandag

    SvarSlet
  12. Hvis du har energi til én mere er jeg klart interesseret i en voksen nederdel;-)

    SvarSlet
  13. Det kan vi godt finde ud af, Sarah - smid mig en mail :-)

    SvarSlet
  14. Gys, hvor er det en SMART nederdel, og du ser altså stangsmart ud!

    SvarSlet
  15. Er ny læser herinde. Er så vild med dine kreationer. Mon man kan bestille syning hos dig? Kan nemli godt tænke mig den nederdel du har på og/eller den i denim med det røde. Hvad er prisen hvis?
    Kh Maria :-)

    SvarSlet
  16. Prøv at sende mig en mail, Maria - så kan vi da lige sludre lidt om det :-)

    SvarSlet