tirsdag den 18. oktober 2011

Jackie O. Dress Giveaway

Egentlig burde den her giveaway have titlen 'Fordi Trines røv er for stor', men den anden titel er lidt mere appetitlig, ikke sandt?

Det var ikke min hensigt at smide den her kjole efter Jer. Næh, den skulle ha' prydet mit korpus, men udvalgte dele af min krop var så ikke enig heri. Jeg havde sådan glædet mig til at sy og bære den. Argh!! Kjolen er syet efter et gammelt 60er mønster, men dengang tog man åbenbart sin røv af og lagde den i skuffen, inden man tog kjole på! Det er ikke første gang jeg oplever dette med gamle 60er mønstre, at de egentlig er pænt rummelige over barmen men så afgjort ikke over popo'en..... altså, jeg kan godt få kjolen på, men det er ikke kønt....på ingen måder kønt. Kjolen svarer nok til en 40, sådan ca. Du kan godt ha' en stor barm i kjolen - også større end en alm. str. 40, men din bag skal nok max være en 40. Store bryster og lille numse. Hmm, det er så afgjort en mand, der har designet denne kjole!!

Hvid og grøn stretch twill - den hvide ikke så stretchy som den grønne. Hvide knapper og hvid kantbånd i ærmerne.

Skal denne Jackie O. inspirerede sag være din, så smid en hilsen herunder, og du er med i lodtrækningen. Jeg udtrækker vinderen på søndag d. 23. oktober.





- og så lidt lækkert til ørerne. Jeg har på intet tidspunkt været i tvivl om, at Adele har en lækker stemme, men det var først, da min mand serverede denne her, at jeg indså, hvor eminent hun er. Hold nu kæft en stemme!!



Jeg tror ikke, en stemme har rørt mig så meget, siden første gang jeg hørte Amy Lee levere denne:



- og så naturligvis denne unge mand, suk:



I know, I know - jeg har en svaghed for rockballader.

Åh, det skønt med efterårsferie og youtube hygge.

45 kommentarer:

  1. Uh, den er fin! Jeg satser i den grad på at jeg er en 40 om popo'en!

    Kh Camilla

    SvarSlet
  2. Den er vildt flot!! Er mindre end en str 40 - men mon ikke den godt må sidde ikke stramt? :) Det er i hvert fald forsøget værd, for sikke en skøn kjole!!

    SvarSlet
  3. Orh - jeg er sikker på jeg kan passe den :) Den er jo helt vildt fantastisk - og jeg vil håbe og håbe.
    x
    m

    SvarSlet
  4. Den der - HAPS HAPS! Er sikker på, at den vil klæde mig helt vildt! :-) Håber og krydser alt hvad der kan krydses....

    Kh. Mette

    SvarSlet
  5. Jeg tager chancen, det går fint med måsen jeg er mere usikker på barmen.

    SvarSlet
  6. Ih hvor er den fantastisk! Når jeg har født vores lillesøster (Forhåbentlig kun om få dage), vil den snart have den helt rette størrelse til mig :oD Og jeg trænger i den grad til noget fint tøj efter 6 måneder i ventetøj...
    Så jeg krydser fingre :o)
    KH
    Marie Louise (mltorjusen@hotmail.com)

    SvarSlet
  7. Str. 40 eller ej, den er så fin, at jeg må være med ;)

    SvarSlet
  8. Jeg er desværre ikke en str 40 :-/ suk - men det er min søster og hende vil jeg gerne glæde m sådan en skøn kjole :-)

    SvarSlet
  9. Jeg er så absolutt en 40 og vil gjerne være med. Flott kjole og spennende om en er den heldige! :)

    SvarSlet
  10. wauw, hvor er det en smuk kjole. Og heldigvis er jeg en str 40. Her er det ikke popo'en, der er problemområdet, men maven. Men den må bare trækkes ind, hvis jeg er så heldig at vinde den flotte kjole :o)

    SvarSlet
  11. Superfin! Jag vill gärna vara med i utlottningen!

    SvarSlet
  12. Åhh hvor er det en fin kjole - den vil jeg gerne vinde :)

    -karenbykaren

    SvarSlet
  13. Åh, den må da gerne bo hos mig:-) Jeg håber, jeg kan sno mig i den, men kan altså ikke love noget;-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  14. Uh, den må lige være str. min numse. Jeg vil i hvert fald gerne klemme ballerne sammen, putte en sok i bh'en og ellers være stolt over at eje sådan en smuk kjole.

    MVH Rebekka

    SvarSlet
  15. Jeg må bare være med her :)
    Og krydse fingere indtil vinderen trækkes!

    SvarSlet
  16. Hvor er den sød!
    Jeg vil rigtig gerne være med:)

    SvarSlet
  17. Hvor er den flot, krydser fingre for at det man er heldig og vinde denne super flotte kjole.
    kh. Malene

    SvarSlet
  18. Ja tak, den skal jeg nok hjælpe dig af med;-) Jeg elsker dine ting så jeg syntes bare den skal flytte ind hos mig!

    SvarSlet
  19. Åh alle dine ting er så fede! Jeg er vild med alle dine tøsepige kjoler... næste gang må jeg lave en lillesøster ;-) Numsen på mig er en 40 men æ yver er noget småt i det.... Men jeg vil gerne tage chancen ellers må jeg proppe min søster i den :)

    SvarSlet
  20. Krydser fingre for mig selv :)

    SvarSlet
  21. Jeg vil gjerne være med, og håper den kan komme hit og passe fint!

    Er nok ikke 40 over bringen, men baken er vel det eneste som er nokså smal.....

    SvarSlet
  22. Haps, den napser jeg. Om jeg så skal leve af råkost den næste mdr. den Kjole skal pynte mit korpus. Basta og lidt be om

    kh laura

    SvarSlet
  23. Wauw, en lækker kjole :-o Den er jeg da nødt til at se om ikke jeg kan vinde ;)
    Og så kan jeg da godt se at den her skønne blog er man lige nødt til at blive fast læser af :-p

    SvarSlet
  24. Det kan være den stadig kan passe en Trine ;)

    SvarSlet
  25. Underbar!!!

    Du är så himla skicklig. Allt du gör är så orginellt och vackert.

    Jag vill vääääldigt gärna vinna den här skönheten.

    SvarSlet
  26. den er da for fed trine..... barmen passer og ballerne kan vel klemmes sammen ellers må rumpen i skuffen, for denne her skal jeg da bare eje.
    knus anja

    SvarSlet
  27. Små bryster og lille numse, men stadig en strl 40, den er da til mig den kjole!
    og tak for al inspirationen!
    Kristina

    SvarSlet
  28. Stor barm har jeg ikke, og h¨ber da at kunne skrue min popo i en 40, for den her må jeg have ;)

    Maiken

    SvarSlet
  29. Bum! Den vil jeg da virkelig gerne "arve". Heres to hoping!
    - Mette

    SvarSlet
  30. Åhhh wauv Trine :-)
    Jeg vil virkelig gerne deltage, og krydser fingre for den lander hos mig.

    Kh. Louise

    SvarSlet
  31. Åhr hvor er den skøn! Jeg er på vej ned i en str. 40, så mon ikke jeg kan passe den ellers vil den blot virke som endnu en katalysator på vægttabet! God efterårsferie!

    kh Lotz

    SvarSlet
  32. Uha jeg smider helt sikkeret også en hilsnen. ÆÆÆÆlsker dine kreationer!!!!!

    KH Anja

    SvarSlet
  33. Det er simpelthen for sjældent jeg får kommenteret efterhånden, Hvilket jo er synd for dine kreationer fortjener alle de roser du allerede får og mere til! Så det er jo næsten pinligt at første kommentar i evigheder er på sin give away, men nøj hvor ville jeg være stolt af, at kunne skrue mit korpus ned i en af dine kreationer!!! Så krydse og håbe!

    SvarSlet
  34. Jeg skal nok kunne skrue mig deri! Cool

    SvarSlet
  35. Den er bare skøn den kjole :)
    Tror lige den passer mig på en prik :)

    SvarSlet
  36. Knallfin! Ikke umulig at den passer, så her må jeg prøve lykken!

    SvarSlet
  37. Jeg kan lige nå at være med i kampen.

    Glædeligt efterår.

    SvarSlet
  38. Lekker kjole! Du syr så mye flott. Jeg følger meg inn i rekken til trekningen på denne giveaway´en :)

    SvarSlet
  39. Str 40 skulle nok passe, så da må jeg være med :D Kjolene dine er helt fantastiske, og skulle gjerne hatt denne :)

    SvarSlet
  40. Oi, den kjolen var kul! Kaster meg rundt og blir med i konkurransen!

    Lørdagshilsen fra Norge!

    SvarSlet
  41. Fin kjole, og Veldig interesant blogg!
    Hilsen Ksenia

    SvarSlet
  42. jeg har nå gått gjennom hele din blogg og finner den bare sååå søt med mange flotte bilder og kjoler og annet skøy! gleder meg til å følge deg videre ;)

    SvarSlet
  43. Smider et lod i puljen, så fin kjole!

    SvarSlet
  44. Nøj en fin kjole! Er helt tosset med dine kreationer - så jeg lægger klart et forhåbentlig heldigt lod ind :-)

    SvarSlet
  45. mega fed kjole, den er som syet til mig. kh Elin

    SvarSlet