lørdag den 22. oktober 2011

Lidt til salg

Først en Wilma kjole. En sølle gang har hun haft den på. Skam os. Str. er ca. 4-5. Sælges for kr. 275 + porto.


Og så et par mor bukser. Jeg havde en idé om at jeg ville ligne en kloning mellem Marlene Dietrich og Farah Fawcett i disse bukser - men, lad os bare slå fast, at det gør jeg ikke!! Bukserne er højttaljede inspireret at snittet fra 1940'erne - med breeeeede bukseben inspireret fra 70erne ....syet op i blød lilla babyfløjl. Jeg har haft dem på en gang, og kunne godt se på mand og ældstebarn at det det var en gang for meget. Snittet passer bare ikke til mig. Bum! Fik ikke nævnt at de har lommer. Ah. Anyways, det er et par testbukser, så jeg sælger dem billigt for kr. 200 + porto. Str. ca. 42



Suk. Igår ryddede jeg op i et skab fyldt med hvad jeg troede var tomme skotøjsæsker...de var bare ikke alle tomme og frem fra dybet dukkede disse røde Angulus tullesko i str. 22. Str. 22!!!! Wilma bruger nu str. 29, så I kan selv gætte på hvor længe de har ligget i det skab, og dermed hvor dårlig jeg er til oprydning! De har aldrig været i brug. ARGH!!! Er de ikke skønne? Jeg sælger dem for kr. 300 + porto.

Gi' lyd.

10 kommentarer:

  1. Hejsa jeg vil meget gerne købe de røde angulus sko.

    :-) Louise

    SvarSlet
  2. Super, Louise - sender du mig en mail?

    kh

    SvarSlet
  3. Hej Trine!

    Synes snart du skal sætte nogle af dine voksenkjoler til salg, du kan umuligt nå at bruge alle, og så kan vi andre jo ligeså godt få gavn af dem :-))

    SvarSlet
  4. Tilslutter mig Differentia...dog med en enkelt lille tilføjelse: DU SKAL TAGE NOGET MERE PÅ OG LAVE KJOLERNE LIDT STØRRE!!!! Så er jeg klar:-)

    Skønne sager...

    Kh. Malene

    SvarSlet
  5. Hej,
    Jeg vil gerne købe bukserne, hvis ikke de allerede er snuppet.
    Hilsen Maja

    SvarSlet
  6. Bukserne er dine, Maja - smider du en mail?

    kh

    SvarSlet
  7. Har du selv konstrueret mønster til bukserne? Ville gerne eje et par sorte i tøse-str.-38, men kan ikke finde et passende mønster ;-)

    SvarSlet
  8. Anna, jeg går lige ombord i mønsterbunken senere. Jeg mener, det er et vogue mønster, jeg har brugt.

    kh

    SvarSlet
  9. Bedre sent end aldrig, ikke sandt?

    Mønstret er som antaget et Vogue mønster. Nr. 8604

    kh

    SvarSlet